مرجع پلیمر در بازار ایران: حمیدرضا عجمی مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی عصر روز شنبه (7 اسفند ماه) دراجلاس مدیریت پسماند ایران و آلمان، ضرورت مدیریت ضایعات و پسماندهای صنعتی را از اولویت‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی  و صنعت پتروشیمی ایران دانست و اظهار کرد: با توجه به توسعه صنعت پتروشیمی ایران و تنوع در سبد محصولات تولیدی ، نیازمند مدیریت ضایعات و پسماند و تامین بیشتر امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای جلوگیری از آلودگی های صنعتی هستیم.

پساب صنعتی

وی افزود: امکانات بازیافت و مدیریت ضایعات و پسماند در صنعت پتروشیمی وجود دارد اما این مقدار کافی نیست و امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از دانش و فناوری شرکت های آلمانی درراستای توسعه این هدف حرکت کنیم .

عجمی خاطرنشان کرد : در حاشیه این همایش جلسه های دو نفره برای نیازسنجی و اطلاع رسانی موقعیت پسماندهای صنعت پتروشیمی ایران و همچنین آگاهی از امکانات و دانش و تکنولوژی های شرکت های آلمانی برای انتقال به ایران میان شرکت های پتروشیمی کشورمان و شرکت های آلمانی برگزار می شود.

به گزارش نیپنا، اجلاس مدیریت پسماند ایران_ آلمان در  راستای اجرای تفاهم‌نامه‌های همکاری های محیط زیستی دو کشور با حضور مقامات عالی محیط زیست دو کشور امروز در سازمان محیط زیست ایران در حال برگزاری است.

شایان ذکر است این اجلاس با هدف انتقال تکنولوژی پیشرفته، معرفی فرصت ها و جذب سرمایه گذاران در پروژه ها و مراکز مورد نیاز انجام گرفته و امکان گفتگوهای رو در رو را با ارائه سرویس های لازم جهت بررسی دو جانبه پیشنهادها و طرح ها را در اختیار طرفین قرار داد.

منبع: نیپنا